Sunt deja client
E-mail
 
Parola
 
Am uitat parola
Sunt client nou
Creaza Cont
×
»
Cum cumpar

Cum cumpar online Articole pentru Bebelusi si Copii?
 

 

Pasul 1 - Alegerea produselor

 

Din meniul din stanga, puteti alege categoria de produse care va intereseaza. Daca stiti exact produsul pe care doriti sa-l achizitionati, puteti introduce cuvantul in campul de cautare din coltul din dreapta sus. Dupa ce gasiti produsul care va intereseaza, apasati butonul “ Adauga in cos” pentru a-l adauga in cosul de cumparaturi. Puteti adauga mai multe produse in cos inainte de a merge pe pagina de finalizare a comenzii.


Pasul 2 - Cosul de cumparaturi

 

Dupa ce ati adaugat toate produsele pe care doriti sa le achizitionati, puteti vedea cosul de cumparaturi apasand pe butonul din coltul stanga sus. Aici veti avea o lista a produselor adaugate, si aici puteti alege cantitatea de produse, daca doriti sa comandati mai multe bucati. Pretul total se va actualiza automat. De asemenea, puteti elimina anumite produse din lista, daca v-ati razgandit intre timp.


 

Pasul 3 - Voucherul

 

Imediat sub lista dumneavoastra de cumparaturi veti gasi campul denumit "Voucher".
Acesta este un cod format din cifre si/sau litere si va aplica un anumit procent de discount presetat, anumitor produse din cosul dumneavoastra de cumparaturi.
Voucherul se aplica doar anumitor produse din cosul dumneavoastra, care au fost stabilite si comunicate impreuna cu codul.
Daca in cosul dumneavoastra nu se gasesc produse care fac parte din campania de reduceri, la aplicarea codului, veti primi mesajul de eroare "Pentru produsele din cosul dvs. nu este disponibila aplicarea voucherului de reducere!".


La fiecare cos de cumparaturi se poate aplica un singur voucher.
Voucherul nu se aplica produselor care au deja pret redus, chiar daca fac parte din categoria de produse pe care este valabil voucherul.
Langa campul voucher veti gasi si butonul "Aplica", care va calcula in mod automat reducerea si va actualiza totalul de plata al comenzii dumneavoastra.

 


Pasul 4 - Finalizarea comenzii

 

Dupa ce ati actualizat lista cu produsele dorite si cu cantitatile corecte, trebuie sa alegeti o modalitate de livrare. In momentul de fata avem 2 modalitatti de livrare:

Ridicare din show-room (str Louis Pasteur, nr 76, Cluj Napoca) – gratuit

Livrare prin curier rapid (FanCourier) – 15 lei
Daca comanda dumneavoastra depaseste suma de 300 de lei, transportul prin curier rapid este gratuit.

***Atentie! Tariful de 15 lei pentru transportul prin Fan Courier se aplica doar in cazul in care livrarea se face in una din cele 3400 de localitati deservite de cei de la FanCourier fara a taxa kilometri exteriori (lista completa o puteti gasi aici: http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf).
In cazul in care localitatea de livrare nu se afla pe lista mentionata, clientul va achita diferenta de tarif. Se mai poate opta pentru ridicarea produselor din cel mai apropiat sediu Fan Courier sau pentru alte modalitati de livrare (acestea se vor stabili impreuna cu operatorul care va va contacta pentru confirmarea comenzii).

 

Urmatorul pas este completarea datelor dumneavoastra. Va rugam sa completati cu atentie adresa dumneavoastra, pentru a evita orice neplaceri cauzate de intarzierea coletului.

 

Daca sunteti un client nou

Daca nu ati mai avut nici o comanda, sau daca nu aveti un cont pe site, va trebui sa completati manual toate datele de contact

 

Daca sunteti deja client

Daca aveti deja un cont pe site, trebuie doar sa va logati cu adresa de mail si cu parola aleasa in momentul in care v-ati facut contul, si toate datele de contact se vor completa automat.

Daca doriti ca produsele sa fie livrate la o alta adresa decat cea pe care ati completat-o in momentul in care v-ati creat contul, puteti sterge adresa veche si sa scrieti adresa dorita.

Dupa ce ati verificat ca datele de contact sunt corecte, apasati butonul “Trimite comanda”



Pasul 5 - Felicitari!

Dupa apasarea butonului “Trimite comanda”, vi se va afisa un rezumat al comenzii dumneavoastra.

Atentie! Daca in aceasta etapa observati ca un detaliu nu este corect (exemplu: numarul de bucati e gresit, lista de produse nu este completa, adresa sau numarul de telefon nu sunt cele corecte), va rugam sa ne contactati la numarul de telefon afisat in partea de sus a site-ului si sa ne transmiteti schimbarile necesare.