INFORMAȚII PROGRAM - CLUBUL JOIE

 

Cum te inscrii in Clubul Joie?

Pasul 1 - Cumpără produse Joie în valoare minimum 899 RON, în perioada 01 iulie – 30 septembrie 2025, de la un retailer autorizat din România și păstrează dovada achiziției (bon fiscal sau factură).

Pasul 2 - AICI găsești Formularul de înscriere în Club, care trebuie completat de către tine în maximum 30 de zile de la achiziția produsului.

Pasul 3 - Noi vom verifica informațiile furnizate și dovada achiziției și revenim către tine cu un email de confirmare. În acest email îți vom solicita și numărul contului în care dorești să se facă rambursarea. (Cashback de 5%)

Pasul 4 - Felicitări! Ai devenit membru al Clubului Joie! Te poți bucura de toate avantajele oferite doar membrilor.

Condiții de acceptare in Club

  1. Achiziționați produse Joie de la unul dintre reprezentanții autorizați din România, în perioada 01.07.2025 – 30.09.2025 („Perioada eligibilă”), și primiți înapoi 100 RON din valoarea achitată conform bonului fiscal sau facturii emise. Valoarea produsului se consideră a fi suma efectiv plătită de client, după aplicarea tuturor reducerilor menționate pe documentul fiscal.

  2. Pentru a beneficia de cei 100 RON Cashback, achiziția de pe bonul fiscal trebuie să fie de minimun 899 RON.

  3. În cazul în care achiziția conține mai multe produse, cashback-ul se va rambursa per total pe achiziție, nu pentru fiecare produs în parte care figurează pe bonul fiscal.

  4. Promoția se adresează persoanelor cu reședința în România și permite o singură solicutare per persoană.

  5. Promoția se aplică oricărui produs Joie eligibil, achiziționat în perioada menționată de la un revânzător autorizat din România.

  6. Promoția se adresează persoanelor cu reședința în România și permite o singură solicutare per persoană. Pentru fiecare produs se poate trimite o singură solicitare de rambursare.

  7. Promoția este valabilă doar pentru utilizatorii finali. Solicitările pentru produse achiziționate cu scop de revânzare nu sunt eligibile. Revânzătorii nu pot trimite solicitări în numele clienților.

  8. Promoția nu este valabilă pentru angajații, agenții, distribuitorii sau revânzătorii Joie, nici pentru angajații din retail ai revânzătorilor autorizați sau alte persoane implicate direct în desfășurarea promoției. Promoția este valabilă pentru angajați doar în cazul în care aceștia devin consumatori finali.

  9. Promoția nu este aplicabilă produselor second-hand sau recondiționate.

  10. Solicitarea pentru rambursarea sumei de 100 RON trebuie transmisă în cel mult 30 de zile calendaristice de la data achiziției. Ultima zi de trimitere a solicitărilor este 31.10.2025, pentru produsele achiziționate în 30.09.2025.

 

Cum se solicită rambursarea sumei de 100 RON?

  1. Accesează site-ul www.clubuljoie.ro, completează formularul de solicitare și încarcă o copie a dovezii de achiziție. În cadrul formularului ți se vor solicita date personale, inclusiv contul bancar (IBAN) necesar pentru efectuarea rambursării.

  2. Dovada achiziției trebuie să fie o copie clară și lizibilă a facturii sau bonului fiscal, pe care să apară următoarele informații:

    1. numele revânzătorului autorizat,

    2. data achiziției,

    3. denumirea produsului Joie,

    4. valoarea achitată.

  3. În cazul în care se trimite bonul fiscal, toate informațiile menționate mai sus trebuie să fie perfect vizibile.

  4. După trimiterea solicitării, vei primi un email de confirmare în termen de maximum 10 zile calendaristice.

  5. Rambursarea sumei de 100 RON se face prin transfer bancar, în termen de cel mult 30 zile calendaristice de la validarea solicitării.

  6. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele costuri bancare percepute de bancă pentru transferul sumelor, acestea urmând a fi suportate de beneficiar (deduse direct din valoarea rambursată, dacă este cazul).

  7. Este responsabilitatea solicitantului să introducă corect datele bancare. În cazul în care se furnizează un IBAN greșit, iar plata nu ajunge la destinatar, organizatorul nu va reface transferul.

Restricții

  1. Dacă produsul Joie care face obiectul solicitării este returnat vânzătorului din orice motiv, dreptul de a primi cashback-ul se anulează automat, iar orice sumă deja rambursată trebuie returnată către organizator în termen de 7 zile calendaristice.

  2. Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita dovezi suplimentare pentru a valida solicitarea, în special în cazurile în care există suspiciuni legate de eligibilitate. Aceste dovezi pot include, dar nu se limitează la: fotografie clară cu seria unică a produsului.

  3. Completarea eronată a contului IBAN sau indicarea unui cont care nu aparține persoanei înscrise în formular revine în totalitate în responsabilitatea participantului.

  4. Nu sunt acceptate mai mult de 3 produse per participant în cadrul acestei promoții. Solicitările multiple cu același bon fiscal, fie de către același participant, fie de către participanți diferiți, sunt considerate neeligibile.

O solicitare nu va fi validă în următoarele cazuri:

  • produsul Joie nu a fost achiziționat în perioada eligibilă (01.07.2025 – 30.09.2025),

  • formularul de solicitare nu a fost completat complet și corect,

  • dovada achiziției nu a fost furnizată sau nu este considerată eligibilă,

  • solicitarea nu a fost trimisă în termen de 30 de zile calendaristice de la data achiziției,

  • nu sunt respectate termenii și condițiile prezentei campanii.

Date cu caracter personal

În cadrul procesului de înscriere în promoție, va fi necesar să furnizați anumite date cu caracter personal, esențiale pentru gestionarea și desfășurarea campaniei (nume, email, date bancare etc.).

Pe lângă utilizarea datelor pentru validarea și procesarea cashback-ului, vi se poate solicita consimțământul explicit pentru a primi ulterior comunicări de marketing din partea organizatorului, precum:

  • chestionare legate de produsele Joie,

  • buletine informative,

  • oferte promoționale sau campanii viitoare.

Menționăm că acordul privind comunicările comerciale NU este obligatoriu pentru participarea la promoție.

 

Informații generale

Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru:

  • solicitările pierdute sau transmise eronat,

  • cererile incomplete, ineligibile sau cu caracter fraudulos.

Termenii și condițiile acestei promoții se supun legislației în vigoare din România, iar eventualele litigii vor fi soluționate de instanțele competente.

Prin participarea la campanie, confirmați că ați citit, înțeles și acceptat termenii și condițiile prezentate în acest regulament. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica, suspenda sau anula campania, dacă apar situații neprevăzute în afara controlului său rezonabil.

Organizator

Campania este organizată de SENSES SRL, cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Louis Pasteur, nr. 76. Pentru orice întrebări sau corespondență oficială, vă rugăm să utilizați adresa de e-mail: [email protected].

Regulament

Achiziționați orice produs marca Joie cu o valoare individuală de minimum 899 RON de la unul dintre reprezentanții autorizați din România, între 01.07.2025 – 30.09.2025 („Perioada eligibilă”), și primiți înapoi 100 RON din valoarea achitată. Valoarea de achiziție este considerată suma efectiv plătită de client, după aplicarea oricăror reduceri sau discounturi menționate pe bonul fiscal/factură.

Promoția se aplică tuturor produselor Joie care depășesc individual pragul de 899 RON, achiziționate în perioada eligibilă de la un revânzător autorizat Joie, de pe teritoriul României. Promoția este valabilă pentru persoanele cu reședința în România și permite până la 2 solicitări pentru fiecare persoană. Pentru fiecare produs eligibil se poate face o singură solicitare. Promoția este destinată utilizatorilor finali. Produsele achiziționate în scopul revânzării nu sunt eligibile pentru această promoție. Revânzătorii nu pot trimite solicitări în numele clienților. Promoția nu este valabilă pentru angajații, agenții, distribuitorii, revânzătorii, personalul retail al revânzătorilor participanți sau alte persoane implicate direct în promoție. Promoția poate fi accesată de un angajat doar dacă devine consumator final. Nu sunt eligibile produsele second-hand sau recondiționate. Solicitarea cashback trebuie trimisă în termen de 30 zile calendaristice de la data achiziției. Ultima zi de trimitere a solicitărilor este 31.10.2025 pentru produsele cumpărate în 30.09.2025.

Cum se solicită cashback-ul? Accesați site-ul www.clubuljoie.ro, completați formularul de solicitare și atașați o copie a dovezii de achiziție. Vi se vor cere datele personale și detalii bancare pentru efectuarea transferului. Dovada de achiziție trebuie să fie o copie clară a facturii sau bonului fiscal cu menționarea explicită a vânzătorului, datei achiziției, denumirii produsului și valorii achitate. Datele trebuie să fie lizibile. După trimiterea solicitării, veți primi o confirmare pe email în termen de 10 zile lucrătoare. Returnarea sumei de 100 RON se va face prin transfer bancar în maximum 30 zile de la validarea solicitării. Organizatorul nu este responsabil pentru eventualele comisioane bancare, acestea urmând a fi suportate de către beneficiar prin deducere din suma rambursată. Este responsabilitatea solicitantului să introducă corect datele bancare. Dacă acestea sunt eronate și plata nu se finalizează, organizatorul nu este obligat să efectueze o nouă plată.

Restricții: Dacă produsul este returnat, clientul pierde dreptul de a beneficia de cashback și, dacă suma a fost deja rambursată, aceasta trebuie restituită în termen de 7 zile calendaristice. Organizatorul poate solicita dovezi suplimentare pentru validarea solicitării (ex: poză cu seria unicat a produsului). Conturile IBAN incorecte sau care nu aparțin persoanei înscrise invalidează solicitarea. Nu se acceptă mai mult de 3 produse înregistrate de același participant. Același bon fiscal nu poate fi folosit în mai multe solicitări.

Solicitarea va fi respinsă dacă:

  • Produsul nu a fost achiziționat în perioada eligibilă

  • Formularul nu este completat integral

  • Nu a fost furnizat un document valid de achiziție

  • Termenul de 30 zile a fost depășit

  • Nu sunt respectați termenii și condițiile

Date personale: Datele colectate vor fi folosite exclusiv pentru administrarea promoției. Se poate solicita consimțamântul pentru comunicări de marketing, dar acesta nu este obligatoriu pentru validarea solicitării.

Informații generale: Organizatorul nu răspunde pentru solicitări pierdute sau incomplete. Solicitările primite după perioada campaniei sau considerate frauduloase vor fi respinse. Promoția este reglementată de legislația română. Prin participare, confirmați acceptarea acestor termeni și condiții.

Organizator: SENSES SRL, Cluj-Napoca, Str. Louis Pasteur, nr. 76. Contact: [email protected]